piątek, 30 grudnia 2022

Łapanie światła

Już za chwilę będzie, nowiuteńki, rok 2023!!!


Jaki będzie? 
Jak zwykle, czas pokaże!!!
Najważniejsze aby wejść w niego bez lęku i z nadzieją, ba z pewnością, że damy radę!



Jak dla mnie najważniejsze, że wraz ze starym rokiem odchodzą już od nas najkrótsze dni.
Uffffff dzień coraz dłuższy już hip hip hura hura hura!!!

Ta moja radość dlatego taka duża, bo światło słoneczne daje mi energię, może w końcu przestanę zimowo hibernować ;)

Światło, mistrz iluzji, 

genialny kreator baśni

 i... horrorów!

Jeśli umie się uważnie patrzeć zapewnia nam ono niezapomniane spektakle zupełnie za darmochę ;)








Jeśli ktoś łaknie światła tak jak ja, może otoczyć się łapaczami światła, to przedmioty które reagując na światło, całkowicie zmieniają swe oblicze.







Okno na wschód i łapacze światła dostarczają mi całe mnóstwo zachwytów


i pretekstów do zdjęć ;)



Lustra wabią zaś nawet najmniejsze niteczki światła


dlatego to zmajstrowałam sobie lustrzane półeczki :)


a na półeczkach wykonane przeze mnie łapacze światła :)


Łapacze łapią światło...



a ja robię zdjęcia,


duuuuuuuuużoooooo zdjęć ;)


ale jakże ich nie robić skoro coś tak niezwykle lśni???


W oczekiwaniu na wiosnę, wydobyłam z czeluści na światło, także wiosenną biżuterię ;)


Z taką biżuterią przyjemniej czekać :)




 




Takie świetlne efekty to dla mnie...


magia!!!









Do kupionego kiedyś serwetnika dołożyłam swoje trzy grosze i także wyszedł łapacz światła ;)


A dołożyłam kwiatuszki


i biedroneczki


I jeszcze drobiazgi z masy perłowej, która także niezwykle ciekawie łapie światło.

Kiedyś zrobiłam takie skrzydlate duszki.


I cuś na podobieństwo owadów ;)









Jeśli Wam też brakuje światła, to łapcie go!!!
Takie zaczarowane światłem obrazy można chować w sobie, albo w zdjęciowe kadry, najważniejsze aby nauczyć się je dostrzegać :)

Nowy Rok, gdy przeżyliśmy już tych lat wiele i różne upierdliwości zdrowotne mącą codzienność, z łapaczami światła będzie łatwiejszy :)


Ta grafika tak bije po oczach, aby dać do zrozumienia temu 2023 aby nam sprzyjał!!!
Niech nam więc sprzyja i uśmiecha się do nas promiennie i żadnych głupich psikusów nie robi :)



34 komentarze:

  1. Niech Nowy Rok przyniesie dużo DOBRA!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci sprzyja! Kochana, wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego w nadchodzącym roku! Niech Ci przyniesie mnóstwo cudownych przeżyć, tsunami światła, no i oczywiście zdrówka ogrom!
    Pięknie masz w tym swoim mieszkanku, magicznie i radośnie :). Najbardziej mnie urzekły owady i latające duszki z masy perłowej. Takie delikatne i zwiewne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się spełnią wszystkie piękne życzenia! :)
      Serdecznie dziękuję za pochwały dla Marychaty, latami na to pracowałam i w dalszym ciągu pracuję :)
      Te drobiazgi z masy perłowej zrobiłam kilkanaście lat temu, takie płatki kupiłam na giełdzie minerałów hurtem, w siateczce były, jeszcze kilka mam, przymierzam się aby coś z nich jeszcze zrobić.

      Usuń
  3. Marijo wszystkiego najlepszego, zdfowia, sprawnych nózek,żebys mogla pospacwrować z aparatem i pokazywac nam rózne piękności ! Świetny wpis, cudne zdjęcia, buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Doro! :)
      W domu zatrzymują mnie głównie kaprysy moich jelit, zmagam się z tym od 20 lat, ale kiedyś lepiej sobie z tym radziłam, no ale pracuję nad tym...

      Usuń
  4. I dla mnie te krótkie ciemne dni są bardzo smutne .... Jestem wielbicielką słońca i pięknych wczesnych świtów i późnych zachodów słońca ...
    A Twoj dom pełen jest cudów przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo jest takich osób uzależnionych od światła Stokrotko, dlatego dobrze, że światła słonecznego jest już coraz więcej :)

      Usuń
  5. .....stworzonych. I czarow....zaczarowanych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za pochwały dla Marychaty, lubię to moje miejsce :)

      Usuń
  6. Co za świat Cię otacza, fantastyczny i bardzo Twój, nie ma takiego drugiego na świece.
    sliczne są te drobiazczki owadzie z masy perłowej, bardzo mi się podobają, biżuteria tez niczego sobie, i te ptaszory niebieskie...ale wszystko jest niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki stukrotne za zachwyty dla mojego świata :)
      Drobiazgi z masy perłowej fajnie się komponują z kwiatkami, mam jeszcze kilka kawałków masy, przymierzałam się do nich niedawno, może w końcu mnie natchnie i coś z nich zrobię.

      Usuń
  7. Światło - u Ciebie ma się wspaniale. Świetnie, że te łapacze cudne umiesz sobie stworzyć. Ja korzystam na razie z tworzonych przez innych - najczęściej małych witrażyków, ale mam ich tyci tyci. Szczęśliwego Nowego Roku Mary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Fajnie że ty też doceniasz magię światła, witrażyki też pięknie czarują :)

      Usuń
  8. Światło umiesz łapać jak mało kto i nie tylko słoneczne mam na myśli, światło duszy łapiesz najlepiej i rozdajesz szczodrze!
    Ostatnie dni roku są na szczęście pełne słońca, więc niechaj i kolejny rok pogodny będzie, czego Ci życzę:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś Jotko, serdecznie dziękuję! :)

      Usuń
  9. Marija, dużo zdrowia i pomyślności i niech Cię szczęście i fantazja nie opuszcza!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Hanno :)
      Nad fantazją jak na razie panuję ;)

      Usuń
  10. Maniu, śliczne te Twoje łapacze. Łap światło, łap. Niech się rodzą kolejne cuda z tego światła. Niech ten nowy rok będzie bardzo słoneczny:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Kalipso :)
      Niech nam słoneczko nie szczędzi swoich promieni, tak bardzo są nam potrzebne!

      Usuń
  11. Niech będzie więc taki kolorowy, jak Twoja grafika :) Pewnie będzie coś tam kombinował, żeby kolory przygasić, ale nie dajmy się. Też cieszy mnie, że dnia zacznie przybywać, bo lubię światło i jasność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia Lidka, niech się nam spełnią! :)

      Usuń
  12. "Światło, nosisz je w sobie", śpiewa Natalia Kukulska, a Ty nie tylko nosisz, ale jeszcze tworzysz cuda, korzystając i z tego wewnętrznego, i z tego na zewnątrz.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za piękne słowa Ninko i za życzenia, dla Ciebie też wszystkiego najlepszego w nowym roku!

      Usuń
  13. Dużo zdrowia i dużo światła w nowym 2023 roku. Nich Ci wena podpowiada kolejne świetlne i świetne realizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arteńko serdecznie dziękuję za uznanie dla mojej weny i piękne życzenia, niech się spełnią! :)

      Usuń
  14. Nałapałam promyczków ile się dało i wysyłam do Ciebie, razem z Najlepszymi Życzeniami !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Gordyjko, biorę każdą ilość promyków!!! :)

      Usuń
  15. U mnie od kilku dni słońce, więc łapię jak najczęściej jak się tylko daje, ale Twoje fory super! Można oglądać i podziwiać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Tomku za zachwyt dla moich fotografii! :)

      Usuń
  16. Zdecydowanie styczeń wyjątkowo ponury i światła brak. Przepiękne łapacze słońca. Nie dość, że zmieniają się pod wpływałem światła, stając sie wręcz magiczne to jeszcze stanowią cudowne dekoracje.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za podziw dla moich prac :)
      Ja bym rzekła że tegoroczny styczeń jest zgniły ;) powietrze tak nasiąknięte wilgocią, że nawet gdy niby nie pada to ulice są mokre.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Dopiero witaliśmy Nowy Rok, a już mamy prawie połowę lutego. Ale ten czas leci. Cudowne rzeczy robisz Marysiu, masz ogromny talent. No i zdjęcia śliczne. Brawoooooo.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano galopkiem leci ten czas, serdecznie dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń